KONTAKT
Če potrebujete kakršne koli informacije ali pomoč pri spletni ponudbi, oddaje naročil, dostavi, uporabi spletne strani ali vračil blaga, se lahko obrnete na nas preko e-mail naslova info@opsy.si ali telefonske številke 070 166 813.
POGODBA – NAROČILO
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec odda naročilo in prejme elektronsko sporočilo o nakupu. S potrditvijo nakupa kupec sprejme splošne pogoje. Cene objavljene v času naročila veljajo tako za kupca, kot tudi za ponudnika. Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena na sedežu podjetja UZAR, trgovina, spletna prodaja in storitve d.o.o., Cesta Ste Marie aux Mines 7A, 4290 Tržič oz. na ustrezno varovanem oddaljenem strežniku ponudnika. Uporabnik lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na: info@opsy.si oziroma. Kopijo pogodbe (naročila) kupec prejme po oddaji naročila na njegov elektronski naslov.
CENE IZDELKOV
Cene izdelkov so navedene v evrih / € in veljajo na dan naročila. Vse cene vsebujejo DDV. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne najave. Ko kupec naročilo v spletni trgovini potrdi, veljajo objavljene cene tako za kupca, kot tudi za podjetje. V ceni izdelka niso všteti stroški dostave.
PLAČILO
Spletna trgovina omogoča plačevanje izdelkov po predračunu oziroma kot nakazilo na transakcijski račun, plačilo z plačilnimi karticami na spletni strani ter možnost plačila po povzetju. Kupec skupaj z izdelki v pošiljki prejme račun z razčlenjenimi stroški. Plačilo je mogoče samo v enkratnem znesku.
Pri načinu plačila po predračunu kupec na podlagi sklenjenega naročila, na elektronski naslov prejme predračun in vse podatke za nakazilo. Po prejetem nakazilu ponudnik kupcu naročene izdelke pošlje po pošti. V primeru neplačila bomo vaše naročilo po petih dneh odpovedali. V kolikor boste želeli prejeti naročeno, boste morali naročilo ponovno oddati.
DOSTAVA
Blago se odpremi v najkrajšem možnem času. Blago na zalogi se odpremi najkasneje v treh delovnih dneh, če pri posameznem izdelku ni zapisano drugače.
V primeru, da izdelka ni na zalogi vas kontaktiramo in se naknadno sporazumno dogovorimo za čas dostave.
Pakete dostavljamo s pogodbenim partnerjem Pošto Slovenije.
Možen je tudi osebni prevzem v trgovini DONA, na naslovu Cesta Ste Marie aux Mines 7/A, Tržič. Trgovina se nahaja med Sparom in Hoferjem pri bivši tovarni Peko, odprta pa je vsak dan med 8. in 19. uro, v soboto med 8. in 13. uro.
Cenik dostave
Poštnina znaša 2,90€, pri plačilu po povzetju se zaračuna dodatek 2€.
Poštnina pri nakupu nad 70€ je brezplačna.
POTEK NAKUPA
Na spletni strani www.opsy.si se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalnega vozička, v kateri se uporabniku (po kliku na ikono) prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini le-ta dodal v nakupovalno košarico.
- Uporabnik izdelke doda v nakupovalno košarico s klikom na gumb “Dodaj v košarico”. Pred tem mora izbrati barvo in velikost izdelka.
- Uporabnik lahko nato nadaljuje s pregledom izdelkov in v nakupovalno košarico doda še dodatne izdelke.
- Uporabniku se prikaže košarica z izdelki v košarici, kjer lahko izdelke odstrani, spremeni njihovo količino (z + ali -) ali doda izdelke
- Uporabnik vnese kodo za popust (če jo ima) in pritisne gumb ‘Unovči kupon’.
- Uporabnik lahko že v ‘košarici’ izbere način plačila.
- Uporabnik sproži nakupni proces s klikom na povezavo na košarico in nato na gumb “Nadaljuj na blagajno”
- Uporabnik izpolni kontaktne podatke (ime, priimek, naslov, poštna številka, mesto, telefonska številka, e-mail).
- V primeru, da želi uporabnik dostavo na drug naslov izpolni polje “Želim dostavo na drug naslov”, kamor vpiše (ime, priimek, naslov, poštna št.).
- Uporabnik lahko ponovno spremeni način plačila.
- V zadnjem koraku uporabnik še enkrat pregleda podrobnosti naročila, se strinja s splošnimi pogoji in ga zaključi s klikom na gumb “Kupite sedaj”. V primeru pomanjkljivih podatkov, se uporabniku v polju z napako izpiše “obvezno polje” v rdeči barvi.
- Ko uporabnik klikne na gumb “Kupite sedaj” sistem sprejme naročilo, ter uporabniku avtomatsko odpošlje elektronsko sporočilo – potrditev o sprejemu naročila, na uporabnikov posredovan elektronski naslov.
- Uporabnik lahko želene izdelke naroči tudi po telefonu ali elektronski pošti.
TEHNIČNA SREDSTVA ZA PREPOZNAVANJE IN POPRAVO NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA
Preden kupec odda naročilo se mu odpre predogled naročila v ‘Košarici’, na podlagi katerega lahko preveri izbrano blago, ki ga je dodal v košarico. V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi v košarici. Prav tako se mu v ‘Blagajni’, kjer vpisuje svoje podatke za dostavo na desni strani zopet prikažejo vsi izdelki, katere je izbral. V kolikor naročila ne želi oddati, lahko stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila.
ODSTOP OD POGODBE (MENJAVA ALI VRAČILO BLAGA)
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec (po 43. členu ZVPot; Uradni list RS, št. 98/04-UPB2, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14, in 19/15) pravico, da od nakupa odstopi v štirinajstih (14) dneh po prevzemu blaga brez navedenega razloga in o tem obvesti podjetje, prejeto blago pa je dolžan vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po obvestilu, da odstopa od pogodbe. Kupec priloži še kopijo računa.
Obvestilo o odstopu pogodbe lahko potrošnik predloži podjetju:
- Na obrazcu
- Z izjavo iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe (npr. po telefonu ali na e-naslov prodajalca)
- Preko spletne strani podjetja, če podjetje potrošniku ponudi možnost, da na tak način elektronsko izpolni in predloži obrazec za odstop
Kupec izdelke pošlje na naslov:
UZAR d.o.o.
Cesta Ste Marie aux Mines 7a
4290 Tržič
Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkusiti artikle v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebna za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno nemudoma, najpozneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje mora kupcu prejeta plačila vrniti z enakim plačilnim sredstvom kot ga je uporabil kupec, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko kupcu ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca po elektronski pošti. Kupec omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
REKLAMACIJE
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti najboljšo kakovost izdelkov, če se kljub temu zgodi, da ima izdelek, ki ga je kupec prejel napako, o tem na elektronski naslov obvesti ponudnika, ki kupca seznani s potekom reševanja reklamacije. Ponudnik si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v primeru, da je neuporabnost izdelka oz. poškodba posledica nepravilnega ravnanja kupca.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot) –http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO513
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
STVARNA NAPAKA
Spletna trgovina opsy.si mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko kupec prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu mora prodajalec izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti odkar je bila stvar izročena.
Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode – povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov ipd.
Pravice kupca iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
KOMUNIKACIJA
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
– pošiljatelj bo jasno razviden
– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila
– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih
– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil
– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Podatki, ki jih posreduje kupec, so strogo zaupni in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur.l. RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001-popr.) in Zakonu o varstvu potrošnikov – ZVPot-UPB1 (uradno prečiščeno besedilo – Uradni list RS, št. 14/03). Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik tako, da poskrbi za varnost in zaščito svojega uporabniškega imena in gesla.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik pritožbo odda preko e-pošte ponudnika. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zaradi tega si ponudnik po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Podjetje UZAR, trgovina, spletna prodaja in storitve d.o.o. skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Podjetje UZAR, trgovina, spletna prodaja in storitve d.o.o., ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, skladno z določbami relevantne zakonodaje objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
KODEKS RAVNANJA
Ponudnik ima postavljene visoke interne standarde obravnave naročil, vračil in reklamacij kupcev, ter poskuša slediti aktualnim zahtevam potrošnikov in zakonskim regulativam v najvišji možni meri. V skladu s 6. alinejo 7. člena Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) pa izjavlja, da ni podpisnik kodeksa ravnanja spletnih trgovcev.
AVTORSKA ZAŠČITA
Vsa vsebina na spletni strani opsy.si kakor tudi na podstraneh, vključno s slikovnim in video gradivom, je avtorsko zaščitena z Zakonom o avtorskih pravicah in je last ponudnika, prav tako blagovna znamka in logotip.
CartFox
Upravljavec uporablja storitev CartFox za pošiljanje elektronskih sporočil posameznikom (SMS, aplikacije za neposredno sporočanje, e-pošta). Politika zasebnosti storitve CartFox in informacije o ponudniku storitve CartFox so na voljo tukaj. Upravljavec upravlja osebne podatke skupaj s ponudnikom storitve CartFox. Osebni podatki posameznikov, ki se obdelujejo v okviru storitve CartFox, vključujejo:
e-poštni naslov;
telefonsko številko;
informacije o spletni strani ali aplikaciji, preko katere je bil posredovan e-poštni naslov in/ali telefonska številka;
informacije o pošiljanju sporočil:
o vrsto sporočila (SMS, aplikacija za neposredno sporočanje (vrsta aplikacije), epošta);
o datum pošiljanja;
o čas pošiljanja;
o vsebino poslanega sporočila (npr. obvestila v zvezi z nakupom, zapuščena košarica, obvestilo o popustih itd.);
podatek o nedostavljenem sporočilu (datum in čas prejema obvestila o nedostavljenosti);
podatke o izvedenem dejanju (npr. nakup artikla v zapuščeni košarici, nakup znižanega artikla ipd.).
Osebni podatki (e-poštni naslov, telefonska številka) se samodejno posredujejo skupnemu upravljavcu.
Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov pri uporabi storitve CartFox je:
a) Privolitev, ki služi za obdelavo osebnih podatkov tistih posameznikov, ki so podali privolitev za prejemanje elektronskih sporočil.
b) Zakoniti interes, na podlagi katerega upravljavec obdeluje osebne podatke v okviru storitve CartFox samo ob spodaj navedenih predpogojih:
posameznik je dodal vsaj en artikel v košarico znotraj spletne trgovine;
posameznik je posredoval svoje komunikacijske podatke (e-poštni naslov in/ali telefonsko številko);
sporočilo vsebuje besedilo v zvezi z (morebitnim) nakupom posameznika. Namen obdelave osebnih podatkov je obveščanje posameznika o njegovem (nameravanem) nakupu, saj sporočila, ki so poslana preko storitve CartFox, vsebujejo naslednje podatke:
potrditev naročila;
aktualne informacije o dostavi;
račun po opravljenem nakupu;
opomnik o zapuščeni košarici.
Primarni namen teh sporočil je transakcijsko komuniciranje. Sporočila so namenjena obveščanju posameznika o poslovnem odnosu z upravljavcem ali naročnikom (npr. obvestila v zvezi z nakupom). Prejemnik se lahko odjavi od prejemanja sporočil storitve CartFox z uporabo možnosti odjave v posameznem sporočilu, ki ga posamezniku pošlje storitev CartFox. Če se želite odjaviti od vseh sporočil, ki jih pošilja upravljavec, se lahko obrnete na skupnega upravljavca na info@dfvu.org.
Osebni podatki, zbrani v okviru storitve CartFox, se ne razkrivajo tretjim osebam (razen skupnemu upravljavcu, tj. ponudniku storitve CartFox) in upravljavec do njih nima dostopa. Upravljavec lahko v okviru storitve CartFox dostopa le do poročil, ki vsebujejo združene in s tem anonimizirane podatke (npr. število poslanih sporočil, število nakupov preko poslanih sporočil itd.). Osebni podatki, ki se obdelujejo v okviru storitve CartFox, se ne posredujejo v tretje države ali mednarodnim organizacijam, kar pomeni, da se ne posredujejo ali iznašajo izven ozemlja držav članic EU. Informacije o obdobju hrambe osebnih podatkov, ki se obdelujejo v okviru storitve CartFox, o varstvu teh osebnih podatkov in o pravicah posameznikov v zvezi z njihovimi osebnimi podatki so na voljo v Politiki zasebnosti in varstva osebnih podatkov CARTFOX. Za več informacij nas kontaktirajte na info@dfvu.org.
POJASNILO
Vse informacije se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila, prav tako lahko ponudnik brez predhodnega obvestila spreminja te pogoje. V kolikor potrebujete dodatna pojasnila v zvezi z splošnimi pogoji sodelovanja nas lahko kontaktirate.